93 891 65 52 info@pinnae.cat                  
                 

El pròxim dissabte 13 de març a les 20h al Casal – Societat La Principal tindrà lloc el segon concert del Festival solidari MUSiCVEU amb la companyia de Joan Chamorro i Sant Andreu Jazz Band, que en guany celebren el seu 15è aniversari.

Un Festival organitzat per la Fundació Pinnae, que celebra la seva setena edició i que enguany és a benefici del REBOST SOLIDARI de l’Associació Ressó.


Entrades disponibles a
www.musicveu.cat


Joan Chamorro reunion band és un grup format per músics vinculats al projecte Sant Andreu Jazz Band, que enguany compleix 15 anys (2006-2021). Sant Andreu Jazz Band és una de les bandes de jazz més importants al nostre país actualment per la que han passat més de 50 joves d’entre 7 i 21 anys, de la qual han sortit artistes com Andrea Motis. Aquest any és el seu 15é aniversari, iniciant el projecte l’any 2006 sota la direcció de Joan Chamorro, han publicat més de 8 àlbums i han tocat a llocs tant emblemàtics com el Palau de la Música de Barcelona.

Repertori especial per a l’ocasió, on la part vocal i la instrumental es combinen en un repertori que va des del swing a l’bebop, passant per Brasil.

FORMACIÓ ARTÍSTICA:

Joan Chamorro, contrabaix i direcció
Alba Armengou, 
trompeta i veu
Èlia Bastida, violí, 
saxo tenor i veu
Alba Esteban, 
Saxo barítono, clarinets i veu
Elsa Armengou,
 trompeta i veu
Joan Martí, saxos, 
flauta i veu
Marçal Perramon,
 saxo tenor i clarinet
Koldo Munné, 
saxo alt, clarinet i veu
Max Tato,
 trombó i veu
Arnau Julià, 
batería
Joan Monné, 
piano

El MUSiCVEU, un referent musical que arriba a la 7a edició

El Festival va néixer amb la voluntat de promocionar els artistes més novells i va sorgir la idea de crear un cartell que combinés artistes de gran prestigi amb grups emergents. Actualment, el Festival gaudeix d’una cartellera d’artistes i grups musicals, d’òpera i teatre diversos, reconeguts en el panorama musical actual, fet que conforma un magnífic programa ric en diferents estils i atractiu per a tothom.

El Festival vol agrair a la Basílica de Santa Maria,  Castellers de Vilafranca Cal Figarot, Falcons de Vilafranca, El Casal-Societat La Principal i Caves Rovellats per cedir els seus espais per celebrar els concerts i convida a tothom a participar d’aquesta gran festa de la música de caràcter solidari al Penedès, que enguany serà en benefici el REBOST SOLIDARI de l’Associació Ressó.