Una formació explosiva de soul, funk i energia sobre l’escenari
El reconegut artista Clarence Bekker i la seva banda tornaran a fer vibrar el públic del Festival Solidari Musicveu en aquesta edició, que tindrà lloc als jardins de l’Hotel Boutique Font de la Canya, a Avinyó Nou, el pròxim diumenge 11 de maig a les 19 hores.
Aquest serà el tercer any consecutiu que la Clarence Bekker Band actua al Musicveu, consolidant-se com un dels artistes més estimats pel públic del festival. La seva connexió amb els assistents i el seu compromís solidari han estat claus per a aquest èxit continuat.
Clarence Bekker és un dels cantants més potents i carismàtics del panorama internacional, amb una trajectòria que combina soul, funk, reggae i pop. Nascut al Surinam i crescut a Amsterdam, va iniciar la seva carrera musical als anys 80 com a membre de la banda Swinging Soul Machine, i posteriorment amb el grup CB Milton, amb el qual va aconseguir diversos èxits a les llistes europees.
La seva carrera va fer un salt internacional quan va ser seleccionat per participar en el projecte Playing for Change, un moviment musical global per la pau i la unitat, on va brillar amb versions memorables com Stand by Me, que acumula milions de visualitzacions a YouTube. Des de llavors, Clarence ha actuat arreu del món, de Nova York al Japó, compartint escenari amb artistes com Bono, Manu Chao, Keith Richards o Jason Mraz.
Amb la Clarence Bekker Band, establerta a Barcelona, ha creat un projecte ple de vida, energia i passió que combina temes propis amb clàssics del soul i del funk, reinterpretats amb el seu segell inconfusible. La banda destaca per la seva qualitat instrumental, la presència magnètica de Clarence i la seva capacitat per connectar amb el públic des del primer minut. El seu directe és una explosió d’alegria i emotivitat que transforma qualsevol concert en una experiència inoblidable.
La formació està integrada per músics de gran talent i trajectòria: Arecio Smith als teclats, Francisco Guisado “Rubio” a la guitarra, Charlie Moreno al baix, Carlos López a la bateria, Leo Torres a la trompeta, Pol Padrós al saxo tenor i Roberto Alberca al saxo alt. Junts creen una combinació vibrant de soul, funk i pop que captiva el públic en cada actuació.
El concert serà a peu dret per afavorir la màxima immersió, tot i que hi haurà una zona habilitada amb cadires per a les persones que ho necessitin.
No et perdis aquesta cita amb la música i la solidaritat per ajudar a donar veu a la salut mental dels joves a través de la plataforma SOM360 de Sant Joan de Déu, entitat beneficiària del Musicveu 2025.
Compra les teves entrades a www.musicveu.cat i a la taquilla de l’Espai Cultural Fòrum Berger.