La Fundació Pinnae organitza amb la col·laboració de l’Artista Canano i el Celler Parés Baltà un tast solidari anomenat VINS D’ART.
El tast pretén endinsar i connectar el públic assistent als dos mons artístics i creatius a través del vi i de l’art.
Marta Casas, enòloga del celler Parés Baltà dirigirà el tast recorrent la singularitat del Penedès a través d’una selecció de vins del celler, Còsmic, Radix, Hisenda Miret i Marta de Baltà.
Per la seva banda l’Exposició d’en Joan Hurtado, Canano, artista de la mostra, ens convidarà a connectar amb les emocions i sensacions a través de la seva nova sèrie CERCLES VITALS.
L’esdeveniment, tindrà lloc el dissabte dia 17 de setembre a les 20.30H a L’Espai Cultural Fòrum Berger situat a la Rambla Nostra Senyora, 6 – Vilafranca.
El cost del tast solidari és de 15€ i s’atorgarà íntegrament a la FUNDACIÓ L’ESPIGA.
