The Black Barbies és una innovadora proposta musical que arriba al Festival Solidari Musicveu per oferir una poderosa barreja de música negra (pop & swing entre altres) i interpretada per músics de diferents procedències (Espanya, Itàlia i Àfrica) que generen un estil explosiu amb una barreja de sons i veus extraordinàries. El grup actuarà el pròxim diumenge 12 de febrer a les 7 de la tarda, a l’Espai Cultural Fòrum Berger de Vilafranca.
El grup neix el 2015 amb la idea de fer arribar una proposta directa per a connectar amb qualsevol persona en qualsevol lloc del món, amb un directe enèrgic i una posada en escena extraordinària i inoblidable que genera una festa i incita moure el cos i a seguir el ritme durant tota l’actuació.
Amb una estètica “vintage” molt cuidada, submergeixen al públic en una entusiàstica atmosfera de sorpresa, alegria i complicitat esdevenint més que un concert. The Black Barbies és igual a un show dinàmic i molt de ritme, una festa des del principi fins al final que no deixa a ningú indiferent.
Com tots els espectacles dins la programació del Musicveu, és un conncert solidari per a la investigació del càncer infantil de la mà de la Fundació Amics Joan Petit, nens amb càncer
Fem cultura solidària, fem cultura accessible, t’hi apuntes?